14 februari 2013

Secret de Confession, Fontainebleau

Ibland hittar man de där guldkornen man inte trodde fanns kvar. Man tror man sett det mesta i ett område osv. Det sköna med fontan är att de där guldkornen alltid kommer finnas kvar, hur många gånger man än åker dit. Här snubblade jag på Secret de Confession
i Apremont Bizons som visade sig vara ett oerhört tilltalande problem. Smear på fötterna, två dåliga grepp och ett skick med tillhörande deadpoint medelst mantling. Det står morpho i föraren och på bleau.info men det kan jag då rakt inte hålla med om. Kan en köttbulle som mig nå greppen med råge så kan nog de flesta masa sig upp. Rekommenderas.

3 kommentarer:

Daniel Olausson sa...

Snälla rara, visa mig till den när du kommer hit!

Anonym sa...

Mor ror och far är rar. Klart jag visar denna för dig bäste herr Olausson.
/Padde

Daniel Olausson sa...

Sweeeeet!