07 april 2013

Jag skrev på!

Godtyckligt agerande (censurering av inlägg, senare hela tråden och att avsluta oliktänkande personers konton), eventuellt fabricerande av personer för att styrka sin egen syn på saken och att utsätta enskilda personer för en massiv opinionsbildning med Sveriges största klättersite i ryggen är inte ok. Man bör tänka sig för hur man uttrycker sig och i vilken position man är i förhållande till personen som utsätts för eventuell kritik.

Efter noggrant övervägande skrev jag under här.

Detta inlägg syftar inte till att få dig att skriva under eller tycka samma sak som mig, utan att tänka efter ytterligare en gång innan man går på som en ångvält på diverse forum och hur det kan påverka människor. Det som har hänt på 8a´s forum är djupt tragiskt.

 För mer information kring detta gå in på följande ställen;

 # The Umeå Show
 # Borrbult.nu
 # Boulderingsthlm

Bilda dig en egen uppfattning!
/Padde

1 kommentar:

padde sa...

För att förtydliga. Detta är mina personliga värderingar och inte Fjällsports värderingar. Jag står för dessa medans jag inte kan tala för Fjällsport i o m att vi är tre delägare.